Pytania & Odpowiedzi
Poniżej przedstawiam listę najciekawszych pytań które zadali nasi Klienci. Może znajdziesz tu takie, które szukasz?. W innym wypadku, prosimy o kontakt z firmą aby uzyskać więcej informacji na temat naszych produktów. Jesteśmy do Waszej dyspozycji, pomożemy znaleźć to, czego potrzebujesz.
zamówienie / realizacja / wysyłka

Zamówienie dokonujemy tylko i wyłącznie drogą mailową na adres: tarasiogrod@wp.pl. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie uniknąć niepotrzebnych błedów lub pomyłek przy składaniu zamówienia.

Standardowy czas realizacji zamówienia to ok 10-15 dni roboczych liczonych od dnia w którym nastąpiło potwierdzenie zamówienia. W środku sezonu zazwyczaj ten czas się wydłuża do 20 dni ze wzgledu na bardzo dużą ilość zamówień. Z naszej strony dopełniamy wszelkich starań aby czas realizacji mógł zostać skrócony.

W zależności od wybranego przedmiotu proszę o zaznajomienie się ze szczegółami dotyczącego zamówienia:
- szczegóły zamówienia dla: rolety rzymskie poziome typu PREMIUM
- szczegóły zamówienia dla: rolety rzymskie poziome typu ECO
- szczegóły zamówienia dla: rolety rzymskie poziome POD ZADASZENIE (szkło, poliwęglan)
- szczegóły zamówienia dla: rolety tarasowe PIONOWE

Po zatwierdzeniu zamówienia, otrzymujecie Państwo od nas fakturę proforma, którą należy opłacić "w całości". Po opłaceniu faktury przystępujemy do realizacji zamówienia.

Czas realizacji zamówienia to ok 10-15 dni roboczych. W zależności od ilości zamówień ten czas może się skrócić. Dopełaniamy wszelkich starań aby okres oczekiwania nie uległ wydłużeniu. Po około 10 dniach od zamówienia, możecie Państwo zadzwonić do naszego kolegi Patryka i dowiedzieć na jakim etapie jest nasze zamówienie. Telefon do PATRYKA (dział wysyłkowy) 881 206 164

Telefon do PATRYKA (dział wysyłkowy) 881 206 164 Prosimy o kontakt w sprawie zamówienia nie wcześniej jak 10 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia.

Koszt wysyłki rolety:
- dla przesyłek dłużycowych do 395cm: 250zł
- dla przesyłek dłużycowych powyżej 395cm: 450zł (spedycja)

Zdarza się tak że na dany moment firma obsługująca Państwa zamówienie nie posiada na stanie auta o określonej długości do przewożenia przesyłek dłużycowych. Wtedy przewoźnik rozdziela przesyłki i dowozi je na miejsce w dwóch partiach. I tak, jednym samochodem przyjadą podzespoły, a kolejnym ( zazwyczaj jeszcze tego samego dnia ) dotrze do Państwa przewoźnik z przesyłką dłużycową (roletą). Z naszego magazynu zawsze pobierany jest komplet zamówienia, a dopiero na etapie przeładunku dochodzi "czasami" do takich sytuaci, dlatego prosimy się nie niepokoić, roleta do Państwa dotrze (mamy nadzieje ;) W razie problemów z zamówieniem prosimy o kontakt z działem zamówień: MACIEJ 787780700

TAK. Zdajemy sobie sprawę że przesyłka dłuzycowa nie należy do najtańszych, dlatego jeżeli tylko macie Państwo taką możliwość możecie odebrać ją osobiście lub zlecić odbiór przez własnego operatora. W tym celu prosimy o kontakt z naszym kolegą PATRYKIEM (dział wysyłkowy) 881 206 164 , aby umówić dogodny dzień i godzine odbioru zamówionego przedmiotu. Miejsce odbioru: Jaślany 17C, 39-332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie

TAK. Na dzien przed wysyłką zostaniecie Państwo poinformowani drogą mailową, że zamówiony przedmiot jest gotowy do odbioru i wyruszy w dalszą drogę w dniu następnym. O kolejnych etapach podrózy dowiecie się od dostawcy (kuriera), który zobowiazany jest do kontaktu z Wami drogą telefoniczną.
Note: Skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji na temat usług. Jestem do Twojej dyspozycji, pomogę Ci znaleźć to, czego potrzebujesz i doradzę w wyborze odpowiedniego rozwiązania dla Twojego problemu.
